Lördag:D

Idag så är det lördag och jag och Erik har varit inne i stan en sväng och vi båda hittade jeans=) Och sen köpte Erik en film och jag köpte min en blus eller vad man ska kalla det:P Den var i alla fall skitsnygg, den var vit och hade spets längst upp vid axlarna och det var trekvarts ärmad..köpte den på H&M..Det kommer nog upp en bild senare=) Ja men nu har vi just ätit middag och ja den var väll halvgod och nu så tror jag att det bli att slänga sig i soffan en stund=) Det är så ett Abbey är här eftersom att Ewe har blivit sjuk. Så mamma sa att hon kunde vara hundvakt sen for mamma bort och kommer hem inatt..Så det blir jag och Erik som får ta hand om henne, vilket det brukar bli när mamma ska ta henne=/ men men finns inte så mycket att göra åt!

Men nu blire tv=) Hoppas att alla har en bra kväll:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0