Natti Natti

Nu ska jag snart försöka sova för i morgon ska jag upp 07:30 senast! För jag ska på farfars begravning som börjar kl10:00. Så om jag inte skriver i morgon så vet ni varför. Det blir i alla fall först begravning sen ska vi på Arken och äta smörgåstårta och sen hem och gå ut med Kelly och sen vidare till min farbror där släkten ska äta middag.. jag tycker alltid att fika efter en begravningen känns konstig men jag tycker att det känns ännu konstigare att vi ska samlas och äta alla ihop efftersom att ja, vi ska passa på medans vi är så många men det känns fel att vi ska göra det samma dag.. men men

Sen blev det två till som sover här inatt. Min kusin knubbe och hans tjej. Dom kom för typ lite mindre än 2 timmar sen. Dom hade fått plats på kvällsflyget så då slipper dom stiga upp tidigt i morgon för att ta sig till Arlanda. Och i morgon på morron ska min farbror fara till flygplatsen och hämta upp min andra kusin och hennes man, ja vi i släkten kommer från alla håll och kanter:P

Men nu måste jag försöka sova!
Go natt alla=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0