Onsdag

Imorse gick flyttlasset tidigt, ca 07:40 var jag hemma i ur med all jag och Eriks packning och Kelly.. Erik körde hit mig innan han skulle börja jobba. Jag skulle hem eftersom att jag ska göra klart mitt rum, och sen ikväll så skulle vi egentligen flytta tillbaka hit, men det var lika bra att ta med allt nu på morgonen så slipper man hålla på med det där på afton=)
För ikväll så ska rummet vara färdigt och vi ska ha en riktig myskväll alla tre=) Det behövs verkligen!

Ja men just nu så håller jag på att torka, jag skulle behöva damsuga men Lasse har jobbat natt så jag vill inte väcka honom. Så jag ska torka och börja ställa tillbaka lite möbler=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0