Söndag

Jag vet att jag inte har skrivit något idag, men det är för att jag har haft en liten dålig dag och inte haft någon lust att skriva..
Och sen sov jag ganska mycket idag..Sen så har vi spelat bingolotto men tyvärr så vann ingen av oss=/ Sen så kom Ewe förbi och hade med sig Abbey och det var kul för Kelly för då kunde dom leka=) Och dom lekte mycket så vi har en ganska trött hund just nu:P Och hennes kvällsprom blev inte så långt och det gjorde nog inget för henne eftersom att hon var supertrött..
Sen har vi sett lite film och kollat på bilbälte till Kelly, som jag ska betälla i morgon!
Och nu ska jag snart sova, jag har möte i morgon så då vill jag ha hunnit sova lite=) Men först ska jag se lite Fyra För Tre=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0