Söndag

Idag så har jag ju faktiskt varit i kyrkan på gudstjänst tro det eller ej:P men det var så att man ska tacka eller vad det nu heter efter en nära har gått bort och då dens namn läses upp i kyrkan.. Då vi var där men sen var det en kille där som kom från Etiopien som hjälper gatubarn där och det var ju faktiskt ganska intresant att höra vad han hade att säga=)
Sen så for vi och handla lite fika eftersom att vi skulle få främmen och vi har typ inge fika hemma för ovanlighetens skull:P Det var Anna (faster) och Pontus (kusin) som kom förbi för att få träffa Kelly dom var lite nyfikna på vad hon var för en hund:P Och Ponrus tyckte att hon var mjuk och söt=) Sen så hade dom varit så gulliga och farit på Arken innan och handlat lite leksaker till henne:D riktigt gulligt gjort tycker jag, och en av sakerna var en boll som såg ut som en baseball fast den var i tuggbens material och den blev riktigt poppis;)

Och nu har jag legat här framför datorn en stund men nu är det dags att gå ut med Kelly=)
Ikväll så kommer nog jag och Erik sagen om ringen och få kanske det blit tvåan i morgon. Vi har bestämmt att vi ska se alla tre filmer, men inte på samma kväll:P

Aja dags att pallra sig ut nu i det kalla vädret=/

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0