Söndag och full rulle hela dagen=)

Idag har det varit full rulle hela dagen! Först så for vi och köpte blommor, och sen snabbt hem till mig och hämta lite saker och bytte om. Sen drog vi till min farbror som fyllde 40 idag=) Där åt vi en go lunch, hann inte med fikat eftersom att vi skulle dra vidare. Då blev det lövångers revyn, och så galet bra den var!! Jag skrattade hur mycket som helst och jag ångrar att jag inte har varit och sett den varje år. Men nu var det den sista gången och jag hoppas att dom kommer att hitta på något annat så dom inte slutar totalt! Det var i alla fall hur roligt som helst och om det finna biljetter kvar och ni kan bonska så tycker jag verkligen att ni ska se den, klart värd pengarna!
Efter det drog vi förbi några som bor utanför stan, skulle bara göra några ärenden och sen hem och hämta Kelly och sen till min moster som bjöd på middag, tacos=) Det var gott och jag åt lite för mycket, men man ska ju göra det ibland=) Sen få for vi hem och då var klockan nästan åtta. Så ja det har som varit något på hela dagen, men en riktigt bra dag har det varit=)
Råkade somna framför tvn ikväll, vilket jag inte är speciellt förvånad över:P Men Erik hade däremot varit inne i rummet och gått och han hade stått i trappen och ropat, men jag hade inte alls hört honom, jag var nog ganska trött för så bra sover jag inte ens på natten:P

Men nu ska jag kolla runt på datorn lite och sen blir det sängen för mig=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0