Tisdag

Ja idag så har jag legat ganska mycket, känner mig inte riktigt bra i kroppen, vet inte om jag håller på bli sjuk eller. Men jag e slut hela dagarna och har huvudvärk och ibland får jag feber..Aja det kommer väl att bli bättre=)
Annars idag så har jag barit ute med hunden. Träffade min kusiner och min faster när jag var ute. Och då fick ju Kelly hälsa på barn vilket hon aldrig gjort med oss men hon har bott med barn förr. Men det var bra att se hur Kelly reagera. Hon var sten cool men min kusin la sig rakt över henne och det tyckte hon inte riktigt om, då ville hon gå undan lite, vilket jag kan förstå. Men hon gjorde det grymt bra=)
Sen så har jag tvättat och fixat lite med tvätten från igår. Ja och sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag ska hoppa in i duschen och det ska bli riktigt skönt=)

/H

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Såg eran fina vovve då jag var hemma, hon var grymt söt!! :)

2011-01-12 @ 14:23:41
URL: http://maarrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0