Torsdag

Alltså det känns som om det är fredag idag, vilket suger eftersom att det bara är torsdag och det betyder att jag kommer att vara själv i morgon också. Alltså att vara själv hela dagarna kan ibland vara skönt, men mot slutet på veckan så hinner man bli ganska uttråkad! Helst idag för då ska Erik och träna efter maten så man hinner inte prata med han så mycket idag..
Men men idag har jag i alla fall städat, och damsugat upp Kellys rester av en tugg godis som bara blev till smulor. Jag hade ut Kelly och lekte lite, men hon orkar inte länge hon gillar mest att halvsova på dagarna:P
Vårat främmen som ska sova hör till i morgon har kommit. Det är Lasses syster och hennes man som kommer från st-holm. Men dom stannar bara ett dygn eftersom att dom kommer hit för att vara på farfars begravning som är i morgon.

Om man är någon i min familj så är man van att det är folk här, det är släktingar och vänner som kan komma förbi lite nu och då. Och jag tycker att det är ganska mysigt att det är så, och sen är det ganska avslappnat. Vissa av min släktingar brukar komma hit och sova bara för att dom vill umgås en helg=) Men dom vi har främmen av nu är jätte trevliga, men min farbror kan vara ganska jobbig. En sak är bra det är att han är sig själv, men ibland kanske han skulle vara lite mindre sig själv, eftersom att han gärna avbryter folk, pratar gäna och mycket och kan säga inprincip vad som helst och det kanske inte alltid är så bra..Men han är sig sjävl och man får ta han med en nypa salt=)


Men nu ska jag sminka mig och fixa håret och sen blir det nog att ta ut Kelly en sväng innan middan=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0