Torsdag

Först så måste jag säga att den här veckan har gått riktigt fort=) Idag så har jag varit ute med Kelly på en långpromenad, riktigt härligt ute=) Och nu har jag just ätit en sen lunch och sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för stan. Min faster ringde tidigare idag och frågade om jag skulle följa med på stan och vara smakråd, vilket jag inte tackade nej till!

En sak som var ganska roligt var när jag kollade på mobilen tidigare och såg att jag hade missat ett samtal av faster och hon hade lämnat ett röstmeddelande, och jag lyssnade på det och det fick mej verkligen att skratta. Hon ringde medans hon och hennes son lekte och hon glömde lägga på så jag hörde dom prata och dom lekte med modelera och gjorde handavtryck.. Jag blev lite förvånad först:P

Men nu ska jag hoppa in i duschen göra mig klar.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0