Torsdag

Ja idag kanske jag sov lite för länge, men det var skönt. Fast jag ångrade mig lite faktiskt. Jag tänkte inte sova så länge eftersom att det skulle vara så härligt att Eriks skulle vara hemma idag och vi skulle göra ingenting tillsammans, vilket inte är så vanligt.. Men jag sov länge och när jag vaknade drog han och träna så man får ju skylla sig själv helt enkelt!

Men aja det resten av dagen kanske blir bra, vem vet,,

Igår så blev det i alla fall ganska go efterrätt och sen en skön kvällsprom=) Jag såg också lite En Fyra För Tre inatt eftersom att jag hade lite svårt att somna.
Men nu ska jag byta om och sen ska jag ut med Kelly, får se om jag kommer tillbaka till datorn sen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0