Lördag

Lördag och stadsfesten=)
Vi drar snart ner på stan på stadsfesten man ska bara fixa sig klart och så=) Faktiskt ganska peppad över ikväll:D
Igår så blev det att fara och hälsa på faster, farbror och två kusiner=) Ena var ju då min nya kusin som jag inte hade träffat tidigare ( hon är idag en vecka och 2 dagar) Och vu blev bjuda på fika och Pontus fick i sig tre bullar och sen blev han mätt och jag är inte förvånad:P Ja vi hann sitta ute en stund och ja vi kom hem kanske runt elva på kvällen=) Det var en jätte mysig kväll=)
Idag så har jag typ legat i sängen hela dagen, det är huvudvärken som bråkar fortfarande, är ganska less nu!! Men ja som sagt det blir att fara ner på stan sen:D
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0