Nu är helgen slut..

Helgen e slut men det känns ganska okej ändå=)
Har inte skrivit något i helgen eftersom att jag har gjort annat helt enkelt=)
Men i fredags så var jag och Erik hundvakt till en 15 veckor gammal mops som sov hos oss till på lördag. Han e så sjukt gullig och var jätte mysig att ha=) Sen på lördag typ morgon ringde min kusin och frågade om han fick komma och hälsa på mig. Och självklart fick han det:D Tydligen hade jag varit saknad och det är ju aldrig fel:D Men så han var och hälsa på oss en stund och sen var jag tvngen att fara bort. Och ja på lördagkväll flyttade vi hem till Ur igen så nu boor vi här. Och och jag och Erik hade en mysig hemma kväll igår och såg en massa Criminal minds=)
Idag så har vi först sovit lite för länge men men det e ju trotts allt söndag:P Och sen har vi som halv slappat, har hunnit fixa håret och naglarna.. och borstat hunden, och jag lovar att man skulle kunna borsta bort lika mycket i morgon igen. Kelly löser så otroligt mycket hår just nu... Men ja sen typ en liten slappar dag=)
Imorgon blire jobb och ja sen vet jag inte, får se=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0