Onsdag

Först så måste jag få säga en sak och det är att idag har jag inte haft någon huvudvärk alls:D:D:D Första dagen på typ två veckor!! Erik knäckte min rygg igår (igen) och ja det kanske tog rätt den här gången:D Ja och tack vare det har jag varit pigg hela långa dagen:D
Idag kom lillasyster på middag, roligt att träffa henne igen, var länge sen.  Och efter vi hade ätit så gjorde jag något som jag inte har gjort på länge. Jag åkte moppe:P haha och jag kan säga att det var obehagligt att åka, man e ju mer van att köra. Men vi åkte hem till ur och hämtade/lämnade nå saker. Och mamma hade tur, fixade lite på hennes mobil, känner mig alltid lika saknad:P Men sen så hade jag köpt en gammal te burk åt mamma. Kanske låter konstigt men den var jätte snygg i alla fall=)
När jag kom hem så spelade jag och Erik skipbo och jag vann   naturligtvis;) Och ja nu sitter jag här, men jag kan säga att det har varit en bra dag:D
Slänger in en bild på vi tre syskon, snacka om att yngsten var söt:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0