Söndag

Oj vad jag har varit dålig på skriva, ja jag har nog helt enkelt gjort andra saker.
Idag så är det en vanlig söndag, slappa, städa och tvätta fast jag gillar sådana söndagar=) Fast något som e bra med idag är att vi ska äta suring till middag  MUMS!! Jag har längtat!!
I Helgen så har vi faktiskt haft lite saker, inte för att det kanske är så ovanligt:P
I fredags var vi hemma hos Erik och åt middag lite för firande till deras 25 åriga bröllopsdag=) Vi åt go mat och spelade lite spel vi gjorde typ fyr kamp och jag vann:D:D
Sen igår så var vi och firade min kusin som fyllt 2 år=) Var ute i lekparken och grillade lite lunch naturligtvis blev det lite att leka också:P Sen blev det glass och gjordgubbar-gott=) Efter det for jag på bio och såg Poppers Pingviner och tro det eller ej men den var faktiskt helt okej=)
Och både på fredag och lördagkväll så satt vi ute och spelade poker.. Det har varit en bra helg och ja nu e jag beredd för en ny vecka=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0