Torsdag

Torsdag redan och jag ser fram emot helgen=)
Idag efter jobbet så gick jag en liten sväng på stan som sagt och jag sökte en klänning. Det bröjade med att jag ville ha en halvkort sommarklänning och sen ville jag ha en lång klänning och jag kom hem me en långkjol:P men jag är då nöjd med den:D Och sen hittade jag ett par jeans men jag måste byta storlek på dom, men då har jag en sådan snäll syster så hon gör det åt mig i morgon:D
Imorgon blire jobb och sen hem till Erik för att göra sig klar för sen på afton så ska jag till Johanna och Andreas och äta middag=) Kommer nog att bli kanoners=)
Slänger in en bild som inte har någon med texten att göra:P Men det e en av mina favorit bilder på min kusin=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0