Fredag

Vet att jag inte har skrivit på länge men jag har gjort annat helt enkelt. Bland annat har jag varit på syrrans avslutning, hon gick ut nian i onsdags=) Så grattis i efterskott  igen=)
Sen igår så låg jag inne typ hela dagen, hade en jävla migrän!!
Sen så har jag också gett blod i veckan, eller ja det gick sådär...Dom har ju lite bredare nål när man ger blod och det är ganska svårt att hitta mina vener och sen så har jag ganska smala, så man måste vara ganska exakt.. Och ja när nålen e i så går det lite saktare än vanligt, så hon snurrade på nålen och troligtvis så snurrade hon på venen så det gick ännu saktare och så jag hann inte ge allt blod som jag skulle, tog för lång tid. Men den kvinnan är inte den duktigaste, har haft henne en gång förr.
Just nu så sitter jag i alla fall i soffan och ser på American History X, en JÄTTE bra film, en stark film, och ni som inte har sett den SE DEN!!:P
Bild tagen från Google.se
Sen så håller jag på att ladda in bilderna från kameran till datorn så vänta bara snart kanske det kommer upp en jävla massa bilder:P Man kan ju hålla tummarna i alla fall:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0