Måndag

Måndag idag och jag har än så länge inte gjort något viktigt!! Men jag ska snart ut med hunden och efter det blir det duscha, packa och städa och sen färga syrrans hår..Så något blir det att göra idag=)
Och sen idag så tar vi med oss packlasset till Erik och bor där ett tag..Det enda som är med det är att jag inte har någon garderob längre, måste verkligen komma på någon lösning om vad jag ska göra med alla kläder när jag är hos Erik. Eller jag inte bara kläder utan alla andra saker som man har med sig, hårsaker, smink, smycken och ja annat skit..HATAR att bo i en väska!!
Men aja det får jag fixa när jag kommer dit=) Nu blir det promenad med hunden=)
Slänger upp en bild från förra sommaren=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0