Onsdag och SOL!!!

Onsdag som sagt och solen har verkligen varit fram!! Fast ja jag vet att man inte ska klaga men typ fem grader kallare hade variit prefekt! Det har ändå gått bra att jobba i värmen, men det är ju ganska skönt att få sätta sig i bilen där det e svalt och skönt=)
Som kan vara härligt men ja i bra mängder=)
idag var som sagt jobb och sen stafsgesten/stan. Köpte en present till min lillkusin och en till hennes storebror också=) Kommer nog att bli kanoner=) Vi kanske ska dit på fredag och hälsa på, ska bli roligt att träffa den nya kusinen men också Pontus, det var ju som ett tag sen..
Men efter stan så for vi hem och bytte om snabbt och sen hem till mig där dom hade främmen av min kusin och hennes man och deras två barn, alltså deras dotter är ju så galet gullig och riktigt charmig och helst när hon pratar norska och leker de tre muskitörerna för sig själv:P
Men där åt vi jordgubbar och pratade på=) Sen blev det hem och gå ut med hunde och sen gjort sig klar och nu blir det sängen..Fan om det inte vore så varmt i rummet så hade jag verkligen längtat till sängen för jag e så trött!!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0