Söndag

Jajemen söndag idag och jag har snart gjort mig klar=) Idag ska vi fara upp på solbacken och se om dom har någon bedd till Kelly. Hon har en redan men hon använder den inte så mycket längre så vi ska se om vi hittar en ny=)
Ja igår kom lite bilder ut och ingen kommenterade..inte ens någon som sa ÄNTLIGEN!!  haha :P japp men nu ska vi se om jag kan fortsätta med samma och börja lägga ut bilder lite tidigare=)
Ja igår så hade Eriks familj + jag, femkamp. Det var kasta boll i hink, kasta pil på tavlan när den ligger på marken, skjuta pilar genom ett rör med hjälp av att man blåser i det, tärning och kort. Jag kan säga att vissa saker gick bättre än det andra:P Men tyvärr så vann Erik och han blev faktiskt lite kaxig:P
Något som faktiskt också hände igår var att jag köpte en glass, och ja det var något år sedan jag köpte glass sist och igår när vi var och handlade så slog det mig att jag vill ha en glass. Köpte mig en strut och tro fan att helvetet går sönder. Så på vägen hem år jag struten och överdelen på glassen fick jag stå och äta över diskhon  som ett barn:P Jag säger ju att man inte ska äta glass!! Ska hålla fast vid det nästa gång:P
Slänger in en bild på Kelly, hon är så söt när hon har öronen uppe=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0