Söndag

Söndag idag och helgen har varit bra=) Igår så var det en slappar dag då jag och Erik försökte sola men ja det gick inte så bra, blev lite för tråkigt:P Men ja det var en slappar dag med film och spel på kvällen och så=)
Och idag så har jag varit och kollat på fellans fotbolls match och det var KALLT!! det blåste hela tiden och ja i slutet på matchen så satt vi under en filt!

Just nu sitter jag hemma hos Fanny, och nej jag har inte snott hennes dator och sen dissat henne genom att sitta här, utan hon äter:P  Och efter jag har varit här så ska jag hem och göra middag och sen ikväll blire nog att slappa igen och kanske sova en stun, blev inte så mycket sömn inatt..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0