Torsdag/Fredag

Usch så dålig jag har varit på att skriva här.. men ja det har varit andra saker=)
Nu har jag i alla fall gjort min första vecka på jobbet, blir en kortvecka eftersom att vi e lediga i morgon, men i alla fall. Det känns bra och det är riktigt kul att jobba igen!!
Men sen så måste jag bara säga att jag har fått en till kusin idag:D:D Det blev en liten flicka (har inte alls många tjejkusiner) Det känns jätte kul och jag längtar till att fara och hälsa på och säga hej till de stolta föräldrarna och storebror:D
Idag så har jag och Erik varit och handlat så ikväll så har det blivit mycket onytigt, men några jordgrubbar har hunnit slinka ner också:P
Men nu ska vi ut med kvällspromenad med hunden, kanske lite sent men det är ju sovmorgon i morgon så;)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0