Kvällen

Ja vad ska jag säga, ikväll så har jag typ legat framför tvn eller datorn, men det var ganska skönt eftersom att jag är trött=l Jag har bland annat sett Sveriges värsta bilförare och nästa vecka är det sista avsnitten och jag hoppas verkligen att det kommer att komma en till säsong, för jag älskar verkligen det programmet och det får mig alltid att skratta:D Och sen måste man ju bara gilla Adam Allsing;)
Sen har jag också sett Of The Map som är en ny serie och andra avsnittet var igår, och det är faktiskt ganska bra, jag gillar att det är lite annars=)

Förresten så har jag glömt skriva om vad jag hittade i ett skåp i morse, ett yoghurt paket, typ halva kvar..haha det var nog någon som var trött i morse och råkade lägga fel:P Men jag hittade den efter kl två så den hade stått lite varmt till för länge så jag fick slänga den,  men guud vad jag skrattade:P

Men nu ska jag försöka hitta något att se innan jag lägger mig=) Imorgon har jag noll planer men jag har en jobbig lördagkväll och söndag dag så det gör inget om morgondagen e lugn=) Jag hoppas bara att det inte blåser och ikväll ska jag be till Gud, Moses och Mohammed och hoppas att någon av dom kan göra så att det slutar blåsa:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0