Lördag

Ja det blev att vara hemma idag, vilket var lika bra det har ändå så fullt upp i morgon så.. Men idag har jag i alla fall sett Godzilla för första gången, och ärligt, den var inte alls speciellt bra men jag tyckte att jag borde ha sett den! Men ja och sen i slutet och det är det vanliga ''åsså levde dom lyckliga i alla ...'' Och då började jag kolla på datorn i stället och sen märker jag att jag missade dom sista sekunderna som ska betyda något, så om någon såg eller har sett filmen får ni gärna säga vad som händer riktigt i slutet:D haha ja suttit och sett en hel film som inte alls e så bra åsså missar man slutet, bara jag som gör sånt:P

Och efter filmen har jag bara legat framför datorn och snart är det dags att hoppa i säng och sova!! Imorgon ska vi upp och handla lite saker åt hunden och sen ska jag göra mig klar för att fara och fira min styvmamma, och efter det så blir det hem och packa och sen hem till Erik, slänga i oss middag och sen drar han och tränar och jag ska packa upp och sånt.. Ja där fick ni en genomgång om vad som händer i morgon=)

Bjuder på en bild från när jag och Erik var i norrfällsviken en helg=) Och så här hittar man ofta mig, under täcket och med datorn på magen, bland det bästa som finns!!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0