Lördag

Ja idag är det lördag och jag har legat och dragit mig så länge som det bara gick, jag skulle nog kunna ligga i sängen hela dagen:P Men i afton/kväll så ska jag, Erik och Ewe hjälpa till ( = göra allt ) på min styvmammas 50 års fest, och ni kanske undrar om jag längtar och då kan jag säga att jag inte längtar alls!!
Det känns som om styvmorsan bara kommer att vara sur mot oss och att vi inte kan följa hennes schema, ja vi har fått ett schema. Men en sak är att jag tror att hon är tidsblind!! Men jag hoppas att det mesta rullar på och at det inte alls blir så hemskt som vi alla tre tror att det blir!! Men vi ska ha med oss någon kortlek så medans vi väntar på att köra hem folk så hinner vi spela lite och så=)

Men nu ska jag äta lite och sen blir det att göra sig klar och ja vid fem tiden så börjar kvällen=l

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0