Lördag

Idag så har jag och mammat tvär varit in till stan, det var vissa saker som skulle köpas och några saker som skulle bytas=) Men vi hade en trevlig dag, köpte ett nytt halsband till Kelly men det var alldelens för stort, så jag ska byta den på måndag=) Och sen tog jag och mamma en fika och det blev riktig skvaller under fikat kan jag säga haha men ja det e så det ska vara:P Men nu är jag hemma och ska snart äta middag. Ikväll blir det grabba grabba men jag fick följa eftersom att det var jag som ville ha en fest att börja med så ja..Jag är kanske inte riktigt den gladaste nu men ja det är min vanliga tur!! Men jag ska ha med mig hunden, så om det blir skit tråkigt så tar jag henne på en prom=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0