Myskväll=)

Det gick ganska bra på stan, jag hittade en kofta som är jätte härlig och snygg! Och sen hittade jag ett jätte snyggt halsband från Gina. Har både koftan och halsbandet på mig nu:P Sen hittade jag en liten väska på glitter som jag har kollat på ett tag men har inte riktigt kunnat bestämma mig, men ja jag köpte den idag i alla fall och jag tror att jag kommer behålla den för den är verkligen jag och den är snygg det e bara jag som har konstiga tankar ibland:P

Men jag skickar in bilder sen, då ska jag passa på att sätta om en bild på min nya klocka. Men ja i alla fall dom kommer sen, sitter nämligen vid eriks datorn nu så..
Sen har vi varit och hyrt film så det blir filmkväll ikväll=) en av filmerna är Psalm 21 så nu håller jag tummarna för att den ska vara bra, har hört det men ja jag har lite svårt med religiösa filmer där folk kanske är lite för religiösa..Sen har vi ätit riktigt go middag, oxfilé med hasselbacks potatis och pepparsås, Galet gott!!

Så det blir myskväll ikväll och kanske lite gott att dricka=) Ha en bra kväll:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0