Onsdag

Har nu städat och tvättat, eller jag håller på att tvätta och ja snart ska jag hjälpa mamma att vara barnvakt..
Jag har också försökt planera att träffa en person som här här i Skellefteå i veckan. Men ja det går ju som det går, hon har mycket som hon ska göra och jag har också lite planer så ja det går som inte ihop och man vill ju träffa henne en stund också, men ja jag vill inte ta ifrån henne tiderna då hon ska träffa familj och vänner så då backar jag hellre undan lite=) Så vi får se men jag hoppas att vi hinner träffas=)

Men nu ska jag ner och hjälpa mamma och sen vet jag inte, tror att jag ska duka fram lite till middan och så, sen ikväll blire det att göra inget tyvärr men men det gör inget..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0