Onsdag

Det blir ett kort inlägg idag men jag tänkte mest bara skriva vad som kommer att hända för mig=) Nu håller jag på att göra mig klar för jag ska snart fara till stan och träffa upp en kompis och ta en fika och så=) Och sen efter det kommer mamma och hämtar mig i stan och då ska vi fara och lämna in min telefon och sen hem till Erik för att hänta Kelly och Kamera, sen bär det av till Ur där vi ska fira min syster yster som fyller 16 år idag:D Det är det som händer idag och jag tycker att det är jätte kul att hon fyller år (bara det att hon fyller lite mycket:P)

Här är hon när det är julafton, så som ni ser gillar hon att få paket;)

Men  nu måste jag skynda mig=)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0