Onsdag

Ja det finns en annledning att jag inte har skrivit, det är för att jag inte har mått så bra, har haft migrän och feber så igår var jag liggandes hela dagen, INTE kul!! Men idag känns det bättre jag har fortfarande lite feber och huvudvärk men inte så att man blir liggandes! Just nu håller jag på  att tvätta och plocka undan lite, passar på när hunden och Erik är ute:P
Sen försöker jag komma på vad jag ska hitta på i morgon afton=l Eriks mamma ska ha städparty och Malin ska träna och Erik och hans pappa ska på bio så nu e det bara jag kvar,så jag måste hitta på något!! Vill inte vara hemma när det e städparty:P

Men ja nu ska jag fortsätta plocka lite=) Om någon e ledig i morgon kan den ju höra av sig=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0