Så jag inte gör sönder något!

Idag har jag varit ute med Kelly två gånger på en längre promenader och dom har inte bara varit för hennes skull. Jag tycker om att vara ute och gå, det är som terapi. När jag är ute och går lyssnar jag ibland på musik och mitt huvud blir bara tomt och det är så skönt att bara för den stunden så finns det inget runt om en. Men ibland så behöver jag musik som tröst nästan, om jag är ute och går för att jag e nere eller ledsen så kan musik hjälpa! Men ibland vill jag inte ha någon musik och jag vill bara gå fort, det är som att jag vill få iväg från allt, att nästan springa ifrån allt, och när man kommer hem så är man svettig och trött och oftat känns det bättre..

En promenad kan vara mycket för mig, det kan vara terapi, tröst, få bort lite ilska så man inte gör sönder något hemma (önskar att jag hade sådan där boxarsäck!!) och ibland är det som att ta en pause från sitt eget liv.
Ibland funderar jag på att man ska skriva varje dag för att få ut allt och jag trodde att bloggen skulle bli lite så men det blev inte alls så, man kanske skulle behöca skaffa sig en dagbok:P haha kanske en sådan man hade när man var liten med lås på och en nyckel som gick till alla dagböker  haha nja tror inte att det är något för mig trotts att jag har ett kanonställe att gömma nyckeln på;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0