Söndag

Ja inte har jag varit speciellt bra på att skriva men ja jag har helt enkelt gjort annat=) Igår var det faktiskt helt okej på grabba grabba, vi hade kul, snackade, spela och drack=) Vissa drack mer men så kan det gå:P
Men det var i alla fall ganska kul=) Och det kändes skönt att i alla fall få vara på en mini fest, det var så länge sen jag festade över huvudtaget!!

Och idag så har vi firat min styvpappa Lasse som fyller 52år:D Nog för att vi har sagt att han fyller 53 typ hela dagen, haha men det är inte så lätt att komma ihåg:P Men det har i alla fall varit och är lite folk här och sen har det varit fika, tårta, GO mat och efterrätt:D en ganska lugn men bra dag och jag tror att Lasse är nöjd i alla fall:D

Men nu ska jag och Erik gå ut med hundarna=) Vi har Ewes hund är till i morgon för hon ska jobba så ja då blir vi med en extrahund=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0