Söndagkväll

Först så vill jag bara säga att gårdagen var jätte rolig och mycket hände som jag aldrig hade kunnat lista ut:P Och min styvmamma var jätte jätte trevlig och det var inte alls stelt, det var en annan person som var lite jobbig men ja det gick bra=) Och det var synd att jag missade några kompisar som var ute på krogen men hade ändå inte velat missa gårdagen:P

Och eftersom att vi somnade i morse så har dagen varit ganska tröttsam och min rygg är inte min bästa vän riktigt men men. Vi har varit och gjort lite efterfix från gårdagen och sen for vi förbi pappa och Eva och fikade lite och pratade på, och sen resten av dagen har jag legat och frysit under täcket och sätt olika program på datorn..haha typ det vi har gjort idag, men som sagt det blev sent igår=)
Fast jag har faktiskt en sak som jag måste få klaga över och det är min armbåge, jag vette fan vad jag har gjort med den men jag har sjukt ont och har haft den några dagar men värst är det idag och jag hoppas SÅ mycket att det går över snart, för det tar ont non stop!!

Så nu har jag gjort en liten uppdatering och klagat lite;) Men nu ska jag och Erik se lite klipp och sånt och sen blir det natten för oss båda=)
Go natt på er:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0