Tisdag

Ja tänkte ta några längre promenader idag också men det blåser ju så sjukt mycket och då är det inte roligt att vara ute, man går ju bara och tittar ner hela tiden. Men jag ska snart ut igen för det ser lite bättre ut ute nu så då kanske man vill vara ute lite längre=)
Idag har det i alla fall varit en konstig dag, Erik försov sig i morse så jag fick ta hunden och jag har så svårt att somna om efter för jag blir så pigg, så då är man vaken ett tag på morgonen och sen sover man någon timma på dagen så allt blir som fel..Men det är ju inte så ofta Erik försover sig så..

Men nu ska jag byta om innan det börjar komma hem folk, sitter i mjuksbrallor och en halvskitig tröja:P haha jag kan nästan säga att jag har varit snyggare:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0