Tisdag

Ja än så länge har det inte hänt något idag, men jag har faktiskt lite planer i alla fall=) För det första så ska jag tvätta klart (får tvätta i omgångar eftersom det inte rymms att hänga all tvätt) och efter middan idag så ska jag dra till syrran och ta ut hennes och min hund. Jag och Erik märkte igår att Kelly har lite överskottsenergi eftersom att hon var vaken mitt i natten, vilket hon bara är om det gäller grisöra eller gå ut och gå. Så jag hörde av mig till syrran idag och frågade om jag fick låna hennes hund för att trötta ut min:P Så jag ska dit sen.

Och eftersom att jag städa och så igår så har jag inte så mycket att göra idag, jag ska ta en dusch snart och sen blire också en ansiktsmask, det var alldelend för länge sen så det är dags för det igen!! Och ja det var det, och jag hade faktiskt tänkt vara duktig och lägga in en bild, men jag sitter vid Eriks datorn och orkar inte slå igång min så får det va. Ni får ha lite fantasi helt enkelt:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0