Tisdag

Ja idag har jag faktiskt varit lite duktig:P Jag och Fellan har varit ute och gått med Kelly på en långpromenad och passade på att att fara förbi mammas jobb och säga hej och få sig lite lunch=) Sen får vi och handlade lite mat till idag och lite stödhandling=) Hem och säga hej till resten av familjen och sen ringa om någon försökrings sak (har försökt att gå tag i dom ett tag), så nu är det löst och sen beställt lite papper och så.
Sen blev dte att göra middag och plocka undan efter och nu håller jag på att tvätta=)

Ja så lite duktig känner jag mig, och helst eftersom att jag har inte sovit mycket alls inatt så jag kommer nog att somna ganska lätt ikväll:D

Nu ikväll så är Erik borta och tränar och sen skulle till någon polare och ja syrran är borta och pappa är ute och håller på med sin skoter och mamma har främmen så stackars jag e ensam:P haha nä inte alls farligt jag tänkte så igång en film och njuta av att ha en stor säng själv:P

Våran egen lilla Kelly Kajsa:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0