Torsdag

Ja igår var man hem och firade syrran som fyllde år, och det är så roligt att fira henne för hon vill verkligen fylla år och hon är skiner upp som en sol när man säger ordet presenter:P Igår så ville hon leta presenten som hon fick av jag och Erik haha, hon är ju så söt!! Men hon verkade i alla fall vara nöjd över det hon fick=)

Idag så har jag som legat halvdöd nu på förmiddan eftersom att jag har en förkylning som har börjat sätta igång och jag är helt slut i kroppen=l Men nu ska jag hoppa in i duschen och då kanske man känner isg lite bättre=) Sen efter det ska jag bbort en sväng och äta lunch och sen får vi se vad som händer mer av dagen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0