22:00

Ikväll så har jag bara suttit framför datorn och sett The real housewives of New Jersey, jag vet att folk tycker det är dåligt men jag har snart sett dom flesta serierna som går!! Men jag har i alla fall gjort det är ätit jordgubbar och mango gott gott=) Om ett tag så blire kvällsprom med hunden. På tal om det, det är så härligt ny när det är ljust ute typ dygnet runt, älskar det!!
haha och det är bra att jag har något som jag gillar när det finns andra saker som stör mig så mycket nu..jag kan bara säga att någo gång måste alla bli vuxna och börja tänka lite mer och helst på andra..men men nog om det nu ska jag fortsätta äta jordgubbar, tyvärr så har jag ätit upp mangon redan:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0