Jorden ska gå under igen tydligen!

Ja för några dagar sen så berätta Erik om en man som pratade om att jorden skulle gå under nu på lördag och ja jag har läst och kollat lite nu och ja det roar mig lite om jag ska vara ärlig.
Det är ju inte precis som att det är första gången som jorden ska gå under. och att sen att han också har studerat bibeln så länge och mycket så han vet nu att den 21 maj är det 7000 år sedan noaks ark hände och ja Gud gav människorna 7000 år. Sen också att alla inte tror att det var Gud som skapade människa och att det finns många männniskor på jorden som tolkar bibeln olika. Det finns alltså religioner som tror på samma gud men inte på samma saker utan delar av bibeln..
Men han tolkar bibeln så och ja det kanske kommer att kännas surt för han att han har lagt ner så mycket tid på detta och sen kommer han att vakna upp den 22 maj ändå..för NEJ jag tror inte på att jorden kommer att gå under!!
Men sen börja man tänka om den här mannen verkligen tror på att jorden kommer att gå under den 21 maj och har lagt ner kropp och själ på den här undersökningen, då är det ju synd om honom.
Och sen tänkte att han gör detta för att få uppmärksamhet i media över hela världen, och kanske till och med vill skrämma folk. Ja då har ju en av sakerna funkat, för att skrämma folk att jorden kommer att gå under för Gud bara gav folket 7000 år, nej nej det kommer inte att funka! Men han får uppmärksamet och jag tror att runt den 25 har han typ bortglömd..
/H

Kommentarer
Postat av: Helen Westerlund

Mannen som snackar om det där, var samma man som sa att jorden skulle gå under 94, det gick ju inte enligt planerna!

2011-05-20 @ 13:05:45
URL: http://januariskitunge.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0