Kalas

Japp då har man varit på kalas idag och det är så roligt att se, för han har ju längtat så länge=) Han fick då bra presenter och han blåste ut ljusen på tårtan=) Det är så härligt när det är några småbarn, man kryper på golvet, men leker och torkar runt munnen och ja osv:P
Av oss fick han gatukriter och en vatten sak. typ en vatten ''matta'' som man har ute på gräset och man kastar sig på den och sen glider man..Den kommer nog att vara ganska poppis i sommar=)
Här har vi födelsedagsbarnet med presneter och tårta och han skär sin bit lite så där rakt över men det är ju hans tårta och då får han göra som han vill:P
Här är tre andra kusiner, av dom jätte glad för att Ewe log och sa hej:P
Här är jag och kusinen och han går nog snart själv=)
Jag har nå mer små kusiner också men som inte var där men jag det känns ju lite konstigt att man e kusiner med så små så jag ska lära dom att  jag är moster Frida istället:P Då blir jag en ung moster istället för en gammal kusin:P
Men nu ska jag ta fram kläder som jag ska ha ikväll och sen blire nog middag=) Ikväll blir det förfest hos en och sen blir det krogen=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0