Lördag

Idag så har jag varit på stan med en kompis och igår var jag sugen på att shoppa, men då inatt så har jag inte kunnat sova så jag är ganska trött idag så det blev ingen shopping..Hjärnan var inte på högvarv om jag säger så:P Men det bästa med det är ju att pengarna är kvar=)
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen göra mig klar för kvällen=) Ikväll blire middag och bio=) Det är så att när jag fyllde år så fick jag att jag skulle gå gå på bio, äta ute och massage på spa och ja jag har inte tagit ut någon av mina presnter så tyckte att det var dags:P Så ikväll så far jag och Erik och äter på Los Pepes och sen blire bio=) Kommer nog att bli kanoners:D
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0