Lördag

Japp idag är det lördag och än så länge har jag bara njutit och gjort inget:P Jag hade till och med en sådan gullig kille som gjorde frukost till mig=)
Igår var jag ju barnvakt och det gick bra och vi hade en bra kväll, och ja mycket skratt och bus=) Han är ju så gullig min kusin, man kan nästan inte få nog av honom:P åsså säger han sådana saker utifrån det blå:P
Jag hann också shoppa igår men det var inte så mycket det blev en tröja och en ''hatt'' no vet en stråhat typ..Inte en stor solar hatt utan en mindre..
Men nu så ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för snart ska jag in till stan och träffa upp en polare för vi ska på bio=) Det blir king=) Vi ska se en filmen Thor, hoppas att det är bra!!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0