Middag

Nu är jag snart klar med middagen och ja jag trodde jag skulle vara snabbare men ja så kan det gå ibland..
Däremot så är jag ibland så less på att göra middag för att förr var jag ganska duktig på att laga mat men ja inte nu längre! Och sen så när jag ska göra middag så ska alla lägga sig om vad vi ska äta och hur mycket och vilken tid och hur jag ska till laga det..Ja något så J*vla less man kan bli!!!
Och ja vad jag än gör och hur jag gör det så är det ändå alltid fel..Men ibland då blir man så sugen på att göra lika tillbaka men jag vet inte, tycker att jag e lite för gammal för det..
Men nu ska jag fixa resten, det blir förresten kött, wook och nudlar och jag kommer då att äta det och dom andra för göra precis som dom vill!!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0