Onsdag

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att skriva...MEN jag har helt enkelt gjort annat=) På måndagen ringde en jobbarkompis och frågade om jag kunde hoppa in och jobba på tisdagen. Jajemen sa jag och jobbade igår och idag. Kommer också att jobba i morgon och sen får vi se=) Men alltid härligt att få jobba!!

Sen så igår fick Kelly åka buss för första gången och hon var jätte duktig!! Bara hon får trycka in rumpan mot en kant eller vägg så är det helt lugnt. Hon skakade lite första gången men ja det är ju inte så konstigt.

Idag så har jag då jobbat och efter jobbet så träffade jag upp en kompis i stan=) Vi käkade middag och gick runt och kollade lite=) Så jag for vid sju i morse och kom hem vid åtta. och det känns lite i kroppen men helt okej:D

Nu ska jag ligga framför datorn ett tag och sen blire väl ut med hunden innan det blir natti natti=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0