Onsdag/torsdag

Ja egentligen är det väl torsdag men jag säger att det är Onsdag eftersom att jag inte har somnat än=) Idag så har jag inte gjort så jätte mycket har donat och hållit på men ja dagen har som runnit på=) Däremot efter middagen idag så gick jag och Erik ut med Kelly på en promenad och det var jätte härligt ute  och det är alltid mysigt att ta en promenad tillsammans=) Och iafton har jag legat framför tvn och bara gjort inget:P
Däremot hände det en ganska rolig sak vid middags bordet idag:P Vi satt och pratade om en kvinna och mamma säger då:
Mamma: Vad heter hennes förra man?
Lasse: Per *****
Mamma: Nä gör han det eller ljuger du?
Lasse: Men va  skulle jag ljuga?
Mamma: Är påven katolik?
Felicia har ett stelt uttryck och funderande ögon och vi alla brister ut i skratt:P
hon vet ju att påven är katolik men hon tänkte på något annat helt plötsligt och ja det såg sjukt roligt ut:P Vi sa att om hon får IG på religionen kan vi förstå varför och sen var vi ju tvungen att mobba henne resten av kvällen:P
Det händer alltid något vid vårat middags bord som gör att alla börjar skratta som galningar och att en blir mobbad:P Men ja det e våran familj helt enkelt, ibland är det mat krig eller vatten krig och vissa gånger jävlas vi med varanndra=)
Men nu ska jag sova=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0