Tisdag

Japp det var ett tag sen jag skrev men det är för att jag har antingen inte orkat eller så har jag helt enkelt gjort annat=) Det blev i alla fall utgång på lördag kväll och det var länge sen jag var ut så det var jätte roligt=) Sen på söndagen gjorde vi inte så mycket, eller jag och erik tog cykeln till Ewe för att låna filmer och sen till Ica för att köpa godis sen på kvällen hade vi en myskväll=)
Igår, måndag så var jag och min kusin på Leo's och lekte och det var jätte roligt, som alltid:P Men vi lekte och busade nästan hela dagen och grabben var trött.. Han hade vaknat 06:10 och var redo för att fara på Leo's:P
Sen igår så ja for vi och hämta saker på posten var ute i regnet med hunden ja sådana saker:P:P
Idag har jag inte gjort något för jag har en huvudvärk som heter duga!! Och ja det kommer nog att inte att vara någe livat ikväll heller för Erik e sjuk och ja e slut i huvudet.så det blir slappande..
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0