Tisdag

Först så ja jag vet att det inte kom några bilder igår men jag orkade bara inte utan jag bakade istället:P Och några bilder kommer nog inte upp i veckan heller eftersom att jag inte kommer att han någon dator.

idag så har det ialla fall varit mammas födelsedag, vi firade henne i söndags så idag blev det bara go middag och tårta=) Först så var jag i alla fall förbi på hennes jobb och fikade det jag hade bakat igår. Sen så handlade jag blommor åt henne  och sen for jag med mamma och handlade. Sen så blev det som sagt go middag och tårta:P Det blev också lite tv:P
Efter det så var det packning som gällde eftersom att vi ska byta hus eller vad man ska kalla det.. Men vi ska i alla fall vara hundvakt åt pappas hundar i ca en vecka. Och få ska vi bo hemma hos dom ett dygn och sen i stugan över långhelgen. men vi kommer att sova en natt till i stan eftersom att Ewe ska ha fest och sen på söndag har jag fest och få får Ewe bo i stan..ja det låter som en jävla röra:P Och det är det nästan också men just nu så har jag full koll på vad dom kommer att hända i veckan=)
Kanske inte var så jätte sugen på att vara hundvakt men vad ska man göra, men vi är ju i alla fall tre, jag Erik och Ewe.

Men jag kommer då inte att sitta vid någon dator så det här kanske bli det sista inlägget den här veckan, får se=)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0