Torsdag

Ja torsdag och jag har jobbat idag=) Det blir jobb i morgon också faktiskt=) Ska bli skönt att få känna i alla fall lite att det blir helg=)
Efter jobbet så for jag och hämtade hunden och sen for jag hem och började med middan. Och nu efter vi ätit har jag färgat håret..Jag blev less på brun eftersom att jag vill ha det mörkbrunt och efter första duschningen så förvinner fägen..INTE kul!!  Men så nu blev det svart igen..Låter kanske tråkigt och konstigt för det är inte så många som har svart hår. Men jag trivs i det och hur kul är det att vara som typ alla andra?!?!

Nu ska jag krypa ner under täcket och se lite Grey's Anatomy=)
Ha en bra kväll:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0