1 Advent:D

Idag är det första advent=) Och jag har sovit ut länge och det var riktigt skönt, var länge sen jag gjorde det. Och nu sitter jag här och tjollrar på =) Jag ska alldelens strax börja göra mig klar för i afton blire det årets först julbord=) Det är så att varje år bjuder min farmor och farfar hela släkten på julbord på arken=) Så julbord kanske inte e det godaste men det är inte egentligen det som är själva grejen. Utan att alla är där och man får lite julstämning och skrattar och har sig=)

Träffade Johanna igår och såg breaking dawn och den var ganska bra, lite seg där ett tag men ja klart man vill se nästa film=) Efter det drog vi in på allstar en sväng och kollade runt lite på folk och så:P

Aja men nu ska jag ta mig en rök, sen in i duschen och göra sig lite snygg, i alla fall försöka:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0