Fredag

Visst det e helg idag men det hade kännts lite mer som det om jag inte hade legat hemma i två dagar.. För igår for jag hem från jobbet för jag mådde inte alls bra och i morse steg jag upp och började göra mig redo för jobbet men ja kände mig inte riktigt okej, lite feber och magen så jag var hemma idag också=( Men nu i afton så har jag brjat må bättre och jag ser lite fram emot att äta mat, vilket jag inte alls har gjort nu i två dagar!!
Jag har också just kommit ut ur duschen vilket gör att man känner sig lite bättre =)

Nu hade jag tänkt klä på mig klart och sen ut med hunden, Erik kommer nog hem vilken sekund som helst nu=) Men ikväll blir det mys och få se om det blir en IKEA sväng i morgon på dagen..Vi får se men i alla fall mys ikväll:D

Nu kommer Erik hem, ska springa ner och pussa lite på han=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0