Kvällen

Go mat på Lilla Kina, överpriser men det är det på dom flesta ställerna..Men ja go mat med sur personal. Usch vad dom var otrevliga och spydiga, kommer inte att gå dit igen på Läänge. Åsså är ju jag sådan som att något ställe har otrevlig personal så säger jag det till andra..Kanske elakt men ja jag gör inte bra reklam till dom om dom inte är värda det!
Sen så såg vi Tintin och jag har aldrig läst eller sett någon film om tintin förr. När jag var yngre så trodde jag att det var hunden som hette Tintin:P Men ja det var mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara=) Åsså var det ganska roligt att se att det var mycket äldre personer där=) Ni vet gamla barndomsminnen:P

Haha sen hände en ganska rolig sak, träffade en kille som försökte ragga upp mig på stan, trevlig, snygg och om man kollar på hans kläder så skulle jag gissa att han inte hade det så dåligt om pengar..Haha ja men vad ska man säga, vi skakade hand (inget annat:P) och gick åt varsit håll, Erik har tur han..eller??:P

Aja men nu ska jag lägga mig i soffan och se om jag hittar någe skit att titta på sen blire sängen. I morgon börjar jag klockan 10:00 vilket kan vara skönt men inte så mycket med tanke på att jag slutar kl 19:00..Men allt går om man bara vill=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0